tisdag 25 augusti 2009

Boksvackan är slut

Jag har haft en boksvacka ett bra tag nu, det har mest blivit musikblaskor och film, men nyligen började jag läsa boken Dödens Änglar av William Marsden och Julian Sher. Den handlar om Hells Angels och hur de har vuxit som organisation samt hur polisens infiltratörer lyckats tagit sig in som medlemmar. Väldigt spännande faktabok som jag rekommenderar, nu ska jag skaffa infiltratören Jay Dobbins självbiografi "No Angel"!

Svackan gällde inte bara böcker utan även musik, nya Spinnerette med Brody från Distillers har varit ute ett tag men jag har inte kommit mig för att lyssna på den fören nu. Rent spontant känns den jäkligt mycket roligare än Distillers, jag gillade Distillers med men detta känns lite fräschare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar