fredag 13 november 2009

Fredagmys och fredagsös

Fredag igen, har slitit som en gasell med jobb och sovit väldigt lite under veckan. Det ska bli fördjävligt skönt att vila upp sig lite i helgen med andra ord. Men fan vad jag hatar uttrycket "fredagsmys" och den dryga chipsreklamen. OLWs chips suger för den delen jämfört med svenska lantchips. Den lilla lediga tid jag haft i veckan har spenderats med Heroes, V och Californication samt lite bastande med Mr P. Efter andra avsnittet av V kan jag konstatera att trots att serien gick lite väl fort fram i första avsnittet så lugnade sig tempot lite i andra. Alla vet ju redan att de är onda ödlor så det kan ju vara förklaringen att de ville snabbspola introduktionen i avsnitt ett. Det hade man ju ingen pejl på när originalserien började visas.

Ikväll gör mitt gamla band Dozer sin sista spelning på väldigt länge då Fritz ska satsa på studier några år. Tyvärr missar jag dem ikväll men hoppas att de klämmer in någon ströspelning framöver.


Firar dem med en video dock:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar