måndag 23 november 2009

Nu vill jag byta musik

Goderafton...
Insåg idag att jag måste byta ut lite skivor på min Ipod, har haft samma bra länge nu och spelat dem varje dag på jobbet i några veckor så jag behöver lite nytt.
Diverse skivor med dessa artister finns där nu:
Alice in chains, Amon Amarth, Bad Religion, Big Business, Bruce Dickinson, Clutch, Deathstars, Deep Purple, Dwarves, Entombed, Faith No More, Fear Factory, Fu Manchu, Gamma Ray, Green Day, Guns n Roses, Haunted, Helloween, In Flames, Iron Maiden, Kiss, Mars Volta, Mastodon, Muse, Nightwish, Opeth, Paradise Lost, Queens of the Stoneage, Ramones, Regina Spektor, Scars on Broadway, Slayer, Spinnerette, System of a Down, Them Crooked Vultures, Tiger Army, Tomahawk, Wasp, Weezer, Wildhearts och Volbeat. Om någon har nått tips till nån skiva att köpa digitalt eller på riktigt så är jag tacksam!
Håller på att lyssna in mig på Them Crooked Vultures just för tillfället, lite ojämn såhär efter några lyssningar men det finns riktiga guldkorn. John Paul Jones är 63, det varken syns eller hörs, man är inte äldre än man gör sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar