torsdag 29 april 2010

Summering av den senaste tiden

Vad har hänt då? Jo jag börjar mitt nya jobb på måndag i Sälen av alla ställen, ska bli skitkul! Mycket att stå i, köpa ny bil, skaffa en lya, få upp min kära flickvän från Sthlm mm. Men det ska nog lösa sig.
Har blivit ett år äldre även detta år vilket var trevligt, fick även massor med fina presenter vilket jag aldrig blir för gammal för.

Lost har en veckas uppehåll, ser fram emot upplösningen, undertiden tittar jag på modern family och superunderhållande Vem vet mest !
Anmälde farsan dit utan hans vetskap vilket han blev varse när Svt ringde honom några veckor senare. Tyvärr tackade han nej, fegt.

V har äntligen börjat sätta lite fart men faktum kvarstår att de slarvat bort chansen att göra en av de bästa sci-fiserierna någonsin. Trots förlegade effekter och lite väl tydliga nazi-referenser, är original miniserien fortfarande ett mästerverk jämfört med nya V.

Kan även konstatera att Civilization till iPhone är lika beroendeframkallande som Civ IV, köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar