onsdag 10 mars 2010

2-1, Megadeth och saker att göra på jobbet

Hurra! 2-1 till team Pruppedine (Jag och mr P) mot team Karlskrona/Gobolito i kvällens badmintonmatch. Ska ladda hårt inför nästa veckas returmatch.
Sitter och migrerar webbsidor på Banverket denna månad och för att förgylla dagarna lite så blir det mycket musik i lurarna medans jag jobbar.
Panteras alla plattor har gått många varv ( nä jag räknar inte de från åttitalet), High on Fires senaste samt en genomlyssning av Megadeth´s diskografi. Satan va ojämna de är.
Jag diggar Rust in Peace, Countdown to extinction och Youthanasia sen är det väldigt spridda skurar. Washington is next från förra skivan är ett riktigt guldkorn. Har ni inte sett dokumentären som ligger uppe på tuben så kolla in den. Bittrare snubbe än Dave Mustaine får man leta efter samtidigt som han är ganska ödmjuk emellanåt.Klart sevärd! Länk till del ett hittar du här .

Jag har även klämt Classic Albums: Number of the Beast, Black Album och A night at the opera på Youtube. Inte tittat dock, jag lär ju för fan arbeta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar