måndag 5 oktober 2009

Morningglory?

Guard: - This is a secure area" Fletch: -Good, most people lives in terrible neighborhoods.
Shit jag börjar bli van att gå upp mitt i natten. Gick upp vid fem för att ta tåget hem från sthlm i morse men det var inte lika jobbigt som det brukar vara, är det åldern tro? Tyvärr blir det inte lättare att gå och lägga sig...
Skivåret 2009 har än så länge varit förvånansvärt bra trots någon enstaka besvikelse (Rancid bland annat). En riktigt positiv överraskning fick jag idag när jag lyssnade på nya Alice in Chains. Hade noll förväntningar på nya sångaren och på övriga bandet för den delen men jag kännde mig överkörd redan efter en lyssning. Den har gått på repeat mellan halv tre och nio och lär spelas många gånger framöver. Recension kommer.




Det fullkomligt lysande öppningsspåret " As horizons end" från senaste Paradise Lost - Faith Divides us, Death unites us:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar