tisdag 17 mars 2009

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Mycket nya trummisar nu, Paradise Lost som även nyttjat svensk studiotrummis och producent på kommande plattan tillkännagav häromdagen att Adrian Erlandsson ( Cradle of Filth, the Haunted, At the Gates) fått jobbet bakom trumsetet. Känns coolt, ser verkligen fram mot nya skivan då de efter bottennappen Host och Believe in nothing sakta men säkert jobbat sig uppåt igen. 2007 års In Requiem var det bästa de gjort sedan One Second tio år tidigare.

Tittade på namnen som kommer till West Coast Riot i Göteborg och konstaterade att det inte var så spännande. Social Distortion kan ju vara kul att se, men inget jag springer benen av mig för, mycket tack vare deras Live in orange county DVD som var bland det värsta sömnpiller jag sett när det gäller konsert DVD:er. Suicidal Tendencies är det enda som känns riktigt hett faktiskt, trots att de inte gjort något vettigt på många, många år. Gogol Bordello vore också kul även om jag inte är något fan. Resten av banden var massa trötta hardcore och skatepunk band. Tyvärr Göteborg, jag väljer Peace and Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar